Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнения, впечатления, наблюдения за 147/156/GT относно обяви в сайтове.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Те на 15-годишните ВАГ-ове искат по над 4 бона, а на тази красавица и толкова са ѝ малко. Моделът с този мотор е много рядък и лично аз ако продавах читав такъв под 4500 - 5000 нямаше да падам, пък който я купи, в крайна сметка няма да правя подаръци на никого и на който цената му се струва завишена да пропуска обявата и да се хвърля на първата, която види за 1000 лв... и после ще дойде ред на плюенето по марката.

    Отплеснахме се от темата леко, идеята ми е, че за мен 3600 лв (а и доколкото разбрахме от колега по-горе е падала и до 2800 о.О) са твърде малко за читава 156-ца с бусо.
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
    GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

    Comment


    • E тъкмо ако не е читава ще имаш пари да си я оправиш.

      Салона е ОК, външния вид е добър, ако пали, върви и няма ръжда, не виждам причина да не я вземеш.

      Окачване, съединител, хубаво обслужване на мотора и някой датчик са все неща които рано или късно ще ти се случат, ако искаш да е в ТОП кондиция и да я караш дълго ще трябва да имаш поне още едни 3000 заделени
      156 2.0TS

      Comment


      • Шестака си иска своето и не всеки може да си позволи да го поддържа в добра кондиция. Не знам колко човека са мераклии да си купят 156 с 2.5 арезе и после да има 1200лв. за ремъци с ролки и още хиляди левове за бубини кабели, сонди, дебитомери и т.н...И това с окачването на 156 и нейната пословична здравина. Колегата го каза. На първата година още ще заминат 3000лв. по нея. А на бензин ли ще се кара? Та колко трябва да и е цената....

        Да чукна на дърво, моето арезе е в топ кондиция и не ме е изненадвало с никакви скъпи ремонти вече 12хил км. Всъщност, с абсолютно никакви ремонти не ме е занимавало дори и не скъпи(отварям скоба, че скоро ще влиза за ремонти по ходовата част) Голяма заслуга има маниакалната поддръжка от предишния собственик
        Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
        exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
        ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
        ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
        by RUBIG service

        Comment


        • Кеф цена няма, хората са го казали.
          Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
          GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

          Comment


          • Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
            Шестака си иска своето и не всеки може да си позволи да го поддържа в добра кондиция. Не знам колко човека са мераклии да си купят 156 с 2.5 арезе и после да има 1200лв. за ремъци с ролки и още хиляди левове за бубини кабели, сонди, дебитомери и т.н...И това с окачването на 156 и нейната пословична здравина. Колегата го каза. На първата година още ще заминат 3000лв. по нея. А на бензин ли ще се кара? Та колко трябва да и е цената....

            Да чукна на дърво, моето арезе е в топ кондиция и не ме е изненадвало с никакви скъпи ремонти вече 12хил км. Всъщност, с абсолютно никакви ремонти не ме е занимавало дори и не скъпи(отварям скоба, че скоро ще влиза за ремонти по ходовата част) Голяма заслуга има маниакалната поддръжка от предишния собственик
            Тези цени дето ги цитираш ми се струват малко завишени. След малко рисърч в Интернет, намерих ангренажен комплект с всички ролки за 500 лв на INA, дебитомер 280 лв на Бош, свещи Беру/NGK за 24 лв броя, Бобина на Бош за 160, ламбда сонда за 120 лв на Бош и т.н Ебаси каръка трябва да е човек, за да му се скапят всички тези чарколяци наведнъж! А дори и да стане, пак не виждам как едно добро облужване ще надхвърли 1500 лева...

            Comment


            • Не са скъпи частите за Арезетата, просто труда покрай трудния достъп се оскъпява значително. Бих казал дори, че като цена много от частите по двигател са с цени като на Twin Spark. За мен най-големият разход на този мотор си остава горивото. Както и да го карам под 18-19 в София без кой знае какви задръствания не мога да го сваля.
              Now: 156 2.5 V6 24V
              Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

              Comment


              • Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                Не са скъпи частите за Арезетата, просто труда покрай трудния достъп се оскъпява значително. Бих казал дори, че като цена много от частите по двигател са с цени като на Twin Spark. За мен най-големият разход на този мотор си остава горивото. Както и да го карам под 18-19 в София без кой знае какви задръствания не мога да го сваля.
                Проблема се решава с една хубава газова уредба, но... Като тегли чертата човек - скъпа поддръжка, висок данък, газова уредба и тн. май излиза, че 2.4 jtd с чип е по-добрия вариант... Колкото и да не обичам тракащите дизели!

                Comment


                • Не виждам нищо общо между двата мотора, няма как да бъдат сравнени или сложени в едно изречение.
                  156 2.0TS

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                    Не виждам нищо общо между двата мотора, няма как да бъдат сравнени или сложени в едно изречение.
                    Имах предвид, че май един 2.4 jtd с чип би вървял много сходно с 2.5-цата, но като поддръжка и разход на гориво би бил доста по-приемлив...

                    Comment


                    • Може, ако е някой от последните 175 коня сигурно е възможно... но няма значение.

                      Не всичко е вървеж в тея коли.
                      Много други фактори има, които правят Busso-то точния мотор за една Алфа.
                      Звука, плавния ход, бързото развъртане, резкия throttle response, високите обороти... все неща, които няма как да ги намериш в едно жтд.
                      156 2.0TS

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Furinax_BG Покажи съобщение
                        Проблема се решава с една хубава газова уредба, но... Като тегли чертата човек - скъпа поддръжка, висок данък, газова уредба и тн. май излиза, че 2.4 jtd с чип е по-добрия вариант... Колкото и да не обичам тракащите дизели!
                        Като оставим изцяло Арезето настрана, 2.4 jtd се слави като един от най-добре звучащите дизели. Мен лично много ме кефи гласа му като влезе в обороти.
                        Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                        GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от sollider Покажи съобщение
                          Като оставим изцяло Арезето настрана, 2.4 jtd се слави като един от най-добре звучащите дизели. Мен лично много ме кефи гласа му като влезе в обороти.
                          Аз също първоначално се запалих по Алфа 156 2.4 jtd, заради униклания звук на 5-така и ненормалния въртящ момент след лек тунинг... Мисля че всичко тръгна след като гледах този клип:

                          https://www.youtube.com/watch?v=UM1CmgNmwEk

                          Но и бензиновия 6-так не му отстъпва:

                          https://www.youtube.com/watch?v=evLMv5yfj1g

                          Голяма дилема, ужас!

                          Comment


                          • Ако покараш и двете със сигурност няма да има дилема.
                            Всеки ден се превръща в празник, като завъртиш ключа и чуеш Арезето... толкова много приляга този звук на Алфите...
                            В squadra tuning показват, че 2.5 с ремап и лека заигравка с постъпващия въздух има 211 кончета при 6500 оборота, което е напълно достатъчно за това купе. Отиди виж и двете, карай и после чакаме впечатленията тук.
                            Last edited by italfen; d.m.y г., 21:52.
                            Now: 156 2.5 V6 24V
                            Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                              Не са скъпи частите за Арезетата, просто труда покрай трудния достъп се оскъпява значително. Бих казал дори, че като цена много от частите по двигател са с цени като на Twin Spark. За мен най-големият разход на този мотор си остава горивото. Както и да го карам под 18-19 в София без кой знае какви задръствания не мога да го сваля.
                              Ебати и ламята....аз тоя разход съм го правил с осмак....на бмв и додж......
                              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                                Ако покараш и двете със сигурност няма да има дилема.
                                Всеки ден се превръща в празник, като завъртиш ключа и чуеш Арезето... толкова много приляга този звук на Алфите...
                                В squadra tuning показват, че 2.5 с ремап и лека заигравка с постъпващия въздух има 211 кончета при 6500 оборота, което е напълно достатъчно за това купе. Отиди виж и двете, карай и после чакаме впечатленията тук.
                                Ако имах парички и реален избор между двете, щях да скоча на бензина. Но не на разни спаркове и ЖТС-и, а на 6-така. Разходът не ме плаши, а да слагаш газ на такава кола е подигравка...
                                Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                                GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                                Comment

                                Working...
                                X